I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 21, 2008

NUBHAN - AKU UNTUK MU


Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati
Di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran

Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembahan
Hanya ketulusan
Sekeping hati suci

Aku…Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku…Berikan cintaUntuk membahagiakan hari mu
Aku…Sayang dirimuBiarpun nafas ku sampai terhenti
Akan ku kota janji kita
Mendirikan Tajmahal cintaSeteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya.. oo..

Terasa indah pabila berdua
Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita
Aku..Berikan kasihKalau itu yang kau mahu dari ku
Aku..Berikan cintaUntuk membahagiakan hari mu
Aku..Sayang padamu
Biarpun nafas ku sampai terhenti
Akanku kota janji kita
Mendirikan Taj mahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya





ulasan jebuj

Sepertimana yang pernah saya komen semasa konsert akhir AF6 yang lalu, tekaan saya tepat apabila lagu ini bakal menjadi killer song! Nah.... setiap hari lagu ini berkumandang di corong-corong radio, diputarkan almost every stations kat Malaysia! Malah lagu ini telah menjadi juara di 2 buah station terulung di Malaysia iaitu Radio Era & Hot FM minggu lepas! Tahniah Nubhan. Nubhan pun telah dilamar oleh Ning Baizura untuk menjadi artis pertama bernaung dibawah syarikat nya; Artiste United Records.