I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 12, 2008

Happy Birthday Daniel!!!


Selamat Hari Jadi yang ke 10..... kita lahir 9.8.98 tau! Cantik tak nombor kite?

Apa daddy nak bagi ye? Ye ye.... kite dapat MP3 lah! Best nye...................

Daddy bawak kite pegi Wisma Sanyan!
Kenyang lepas makan kat Pizza Hut and KFC! Lepak kejap.


Alhamdulillah............. besar dah anak tunggal saya; Daniel Haqeem! Maknanya saya pun dah berusia! Syukur Alhamdulillah, Daniel merupakan anak yang nakal tapi manja giler dan baik. Dah khatam Quran, insyallah saya akan buat kenduri Khatamal Quran hujung tahun ni. Daniel selalu jadi wakil sekolah untuk Tilawah Al Quran tiap-tiap tahun. Ye lah mana tumpah nya kuah kalau tak ke nasi! Saya masa sekolah rendah dan menengah dulu pun kerap mewakili sekolah dan daerah dalam Tilawah Al Quran peringkat negeri Sarawak. Nostalgia gitu!


Seronok sangat si Daniel bila dapat MP3 tu, yelah dia tu suka melalak depan cermin nak jadi artis AF katanya! Tengoklah gambar Daniel dalam Majalah Aksi kat bawah, macam bagus je! Bila dah dapat mic, apa lagi begaya sakanlah dia tu menyanyi. Pitching entah kemana, lenggok badan ke timur, barat, utara & selatan, ye lah tu... tepok tangan jelah bagi moral support!

Seperti tahun2 lepas, saya buat small party kat rumah je.... bersama keluarga. Makan2 sambil borak2 seisi keluarga.


pesanan untuk Daniel;

Daddy doakan Daniel panjang umur, murah rezeki.... belajar rajin2, semoga berjaya... kata nak ikut jejak daddy belajar kat Tokyo? Daddy support habis! Belajar kat sana best, selain belajar bahasa Jepun, daniel boleh main salji!!!