I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 13, 2008

SPEKULASI TIDAK ADA PENYINGKIRAN


Banyak spekulasi yang timbul apabila tidak ada penyingkiran pada konsert ke 8 lepas. Macam2 tuduhan dilemparkan kepada ASTRO. Yang paling banyak diperkatakan adalah misi menyelamatkan Nadia! Betulkah ini? Saya rasa ASTRO tahu apa yang mereka buat. Tiap2 tahun macam2 kejutan dibuat seperti Afmasuk, Penyingkiran 2 pelajar sekaligus, Penyingkiran disaat akhir seperti Kefli & Yazir, Penyingkiran Amirul & mengAfmasuk Lotter, Penyingkiran Mas & Afmasuk Linda dan macam2 lagi.

Dari sumber yang saya dengar, tiada penyingkiran di Konsert ke 8 telah dirancang sejak mula lagi kerana untuk mendapatkan 5 finalis. Sekiranya ada penyingkiran pada konsert lepas maka terpaksa mengadakan Afmasuk dan ini semestinya mengundang kontroversi lagi! Jadi jelas sekali tiada kaitan dengan misi menyelamatkan Nadia! Penonton harus positif dan jangan suka2 menuduh dan membuat kesimpulan sendiri.

Semalampun, apabila Stacy mendapat lagu Michael Jackson; Beat IT...... wah! bertalu2 chatters mengatakan misi menjatuhkan Stacy pulak! Terror betul Chatters ni ye! Tak ada kerja lain ke? Pengetua tahu apa yang terbaik untuk anak muridnya. Malah apabila Stacy mengatakan beliau tak tahu lagu Beat It pun dikutuk hebat oleh chatters di c@15. Pleaselah..... Stacy tu lahir tahun bila? Lagu Beat it hanya top pada awal 80an! Manalah Stacy tahu. Stacy kenal duniapun akhir tahun 1990an tupun baru berumur 10 tahun! Macam lagu Tila iaitu Rela, berapa ramai yang tahu lagu tu???? So jangan nak memandai2 menuduh tak tentu pasal!

Kesimpulannya, Stacy tetap yang terbaik malah pendapat peribadi saya lebih baik dari Juara2 AF lepas ! Pakej lengkap ; manis orangnya, suara Vass, Gaya Vougue, Pandai menari, Lincah, cuma cara berkomunikasi harus diperbaiki! Cuma masa, nasib dan sokongan peminat yang dapat merealisasikan untuk beliau dinobatkan sebagai Juara! Jadi, kalau nakkan Juara milik Stacy undilah bayak2. Jangan dok buang duit berchatting di @15. Lebih elok duit tu digunakan untuk Afundi pelajar2 yang anda minat!


LAGU TUGASAN PELAJAR MINGGU KE SEMBILAN

1.Rock Around The Clock ( Elvis ) - Riz
2.Kau Yang Bernama Seri ( Handy Black) - TOI
3.Lelaki Buaya Darat ( Ratu ) - NADIA
4.Beat It ( Michael Jackson ) - STACY
5.Tapi Bukan Aku ( Keris Patih ) - NUBHAN
6.Kerana Kau ( Alleycat ) - STANLEY

LAGU DUET
1.Endless Love - Riz & Nadia
2.Ada Cinta - Nubhan & Stacy
3.Lagu Jiwa Lagu Cinta - Toi & Stanley

( gambar dari mr.manager blogspot)
GAMBAR SHAFIQ & MARIAM SEMASA KONSERT AF- 8 - Sama cantik Sama padan!!! Ade ape ape ke!? Wah!

No comments:

Post a Comment