I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, May 16, 2008

Konsert hidup & mati




Wah............ semacam je bunyi tajuk diatas. Yelah... konsert malam sabtu ni akan melangsaikan segala debaran kita semua, siapa tersingkir dan siapa yg jadi finalis! Sudah terang lagi bersuluh..... Stacy & Riz sudah dijangka akan menjadi finalis musim ini. Tapi bagi Nubhan, Stanly, Toi & Nadia, nasib mereka seperti telor dihujung tanduk! Peratusan mereka begitu dekat dan sebarang kemungkinan akan terjadi.
Mereka harus menunjukkan persembahan yang paling 'out standing' sekiranya mereka mahu terselamat dari kerakusan jari-jemari untuk membunuh impian mereka menjadi reliti! Nubhan wajib menggunakan peluang ini untuk mengeluarkan segala2 yang dipelajari selama 8 minggu di akademi. Lagu minggu ini merupakan lagu makanan beliau; semestinya berusaha keras untuk memberi yang paling baik!
Toi pulak, agak goyah kerana key lagu yg tinggi bisa menghancurkan persembahannya sekiranya beliau tidak bijak mengawal vokal. Stanly pula cuba memberi impak dalam persembahannya dengan menyanyi sambil bermain piano, itupun sekiranya jadi. Kalau jadi ini satu bonus buat Stanly. Kedudukan Nadia juga tidak terjamin! Kegedikan Nadia dalam diari akhir2 ini mungkin akan menjatuhkan kedudukannya kerana di c@15 terlampau ramai yang mengutuk beliau! Selamat berjuang adik2ku!
** Riz & Stacy bakal ke akhir? ( gambar; Astro)

No comments:

Post a Comment