I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 02, 2009

Takziah

Gambar diambil pada tahun 2006 di rumah nenek di Brunei Darussalam
Saya bersama nenek Hajjah Kunting & Datuk Pengiran Haji Sabtu

Hanya tinggal kenangan..... semuga roh mu dicucuri rahmat.


Sabtu lepas saya telah dikejutkan berita nenek saya Hajjah Kunting telah meninggal dunia di Kampung Lambak Kanan, di Brunei pada Sabtu lalu. Datuk Pengiran Sabtu telah menalipon keluarga saya memaklumkan berita sedih tersebut.
Sebelum ini nenek terpaksa membuat dialisis mencuci buah pinggang 3 kali seminggu dan ini telah menghadkan pergerakan beliau. Kali terakhir saya menziarahi nenek ialah pada 2006. Semasa saya bekerja di Limbang, boleh dikatakan setiap bulan saya turun ke Brunei untuk berjumpa nenek. Terasa amat terkilan kerana tidak dapat menziarahi jenazah yang telahpun selamat dikebumikan semalam. Semuga rohnya dicucuri rahmat.

Al Fatihah

No comments:

Post a Comment