I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 11, 2008

Hindus Burning The Holy Quran!!!


HINDUS BURNING THE HOLY QURAN.. NOW THEY GET HEATWAVE 45 DEGREE C.
THIS IS AN EXCLUSIVE PICTURE AND IT'S THE ONLY PROOF OF THE UNFORGIVABLE SIN DONE BY THE HINDUS.


komen Jefbuj :


Sebagai umat Islam, apakah tindakan yang harus kita buat? Sejak akhir2 ini terlampau banyak isu2 di dunia ini yang mengaibkan agama Islam. Islam dikaitkan dengan kezaliman, pembunuhan, pemberontakan, keganasan dan 1001 macam lagi gelaran.


Terdetik juga di hati kecil ini, apakan kaum yang beragama lain begitu baik? Tidak membunuh, merogol, merompak, menipu, memberontak dan melakukan kezaliman????


Pelik tetapi benar.... yang berlaku di luar negara; contohnya, apabila seorang pemuda yang bernama Ali yang beragama Islam telah membunuh seorang budak berumur 10 tahun, akhbar akan melaporkan di A muslim kills a 10 years old boy ....... Persoalannya, kenapakah perlu diwartakan agama si pembunuh tersebut???? Inilah propaganda barat yang sering memburukkan agama suci kita. Sebaliknya, apabila seorang pemuda yang bukan beragama Islam membunuh, akhbar tidak pulak melaporkan agama si pembunuh tersebut!


Inilah yang dikatakan ketidakadilan yang berlaku di media barat. Kita sama manusia, ada yang baik, ada yang jahat... itulah sebabnya Allah menjadikan Syurga & Neraka. Seharusnya mereka tidak perlu bias apabila menulis. Kejahatan seseorang itu tidak boleh diukur dengan perbuatan seseorang berasaskan agama yang dianutinya! Pikir-pikirkanlah.........

No comments:

Post a Comment