I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 06, 2008

Selamat Hari Raya!!!


Saya baru saja balik dari beraya dengan bonda saya di Sibu. Sepanjang bercuti 9 hari saya tidak berpeluang untuk update blog ini. Insyallah mulai besok saya akan kongsi cerita bersama pembaca, pengalaman berhari raya tahun ini dan semestinya saya akan sertakan beberapa gambar menarik untuk tatapan semua.


Insyallah saya akan mula berziarah ke rumah teman-teman mulai hari ini. Tahun ini saya ada 3 pasang baju melayu, so takde masalah nak pilih baju mana satu. Bagi rumah teman2 yang tidak sempat saya kunjungi, saya memohon maaflah..... faham2 jelah berpuluh rumah saya nak pergi tentu tak berkesempatan. Apa2 pun saya ucapkan ribuan terima kasih atas jemputan kalian, juga puluhan ucapan raya melalui sms, emel & telefon yang saya terima! Semuga Allah akan memberi keberkatan kepada kalian di bulan Syawal yang mulia ini.


Selamat hari raya!!!!!!!!!