I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 29, 2008

Mawi Mahu Siti & Rosa

NAMPAKNYA tinggal lebih kurang dua bulan sahaja lagi, penyanyi lelaki popular, Mawi akan menamatkan zaman bujangnya dengan kekasihnya, Ekin. Apa yang Papa dapat tahu Mawi dan Ekin kini sedang sibuk membuat persiapan perkahwinan mereka yang dikatakan akan menjadi wedding of the year itu. Jangan ingat Mawi yang sentiasa sibuk itu tiada masa nak luangkan masa untuk memastikan perkahwinannya berjalan lancar.

Lagi satu berita baru yang Papa dapat tahu sewaktu menghadiri rumah terbuka kawan baik Papa hujung minggu lalu, khabarnya juga, majlis persandingan Mawi yang akan diadakan di Hotel Palace of the Golden Horses pada 11 Januari depan akan diadakan dengan cukup meriah dan gilang-gemilang sekali. Selain daripada beberapa nama tokoh ternama yang diundang oleh Mawi, khabarnya juga, Mawi mahukan Datuk Siti Nurhaliza dan penyanyi seberang, Rossa untuk menyanyi pada majlis persandingannya itu nanti.

Lagu apa yang akan dinyanyikan oleh dua orang penyanyi jelita itu masih belum diputuskan lagi.
Tapi Mawi bimbang seandainya Siti tidak dapat hadir pada majlisnya itu nanti kerana seperti yang kita semua sedia maklum, tarikh itu merupakan hari jadi Siti. Seperti mana yang Papa tahu, kalau sekalipun Siti mahu mengadakan majlis sambutan hari jadinya, dia selalu akan menyambutnya sehari sebelum tarikh hari jadinya. Jadi, rasanya, tiada masalah untuk Siti hadir dan menghiburkan tetamu pada majlis Mawi nanti.
petikan / Utusan Malaysia / 291008

No comments:

Post a Comment