I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 25, 2009

APA KATA SELEBRITI / PERSONALITI





Anita Sarawak:
"Sejak awal lagi saya dan suami, Abang Mahathir memang suka dengan Hafiz. Bagi saya, dia menampakkan kesungguhan untuk berjaya sejakawal-awal lagi. Dia mengingatkan saya dengan diri sendiri ketika mudadulu yang mana saya juga sentiasa bersungguh-sungguh untuk berjaya. Diamasih muda dan dan mempunyai personaliti yang baik."

Ramli MS:
"Saya hanya sempat melihat beberapa konsert saja. Bagi saya, pelajar yang paling menyerlah ialah Hafiz. Sekali dengar saja, saya tahu budak ini berbakat besar."

Misha Omar:
"Secara keseluruhannya, saya nampak Hafiz yang konsisten. Dia nampak cukup jujur. Dan apa yang penting, Hafiz mampu bawakan pelbagai jenis genre lagu. Masanya masih panjang dan saya tahu dia boleh berjaya dalamindustri ini."

Vanidah Imran:
"Saya jarang berpeluang manyaksikan konsert AF, tetapi sejak duatiga minggu lalu, saya dapat menonton. Dan saya memang terpukau dengan kehebatan vokal Hafiz. Minggu lepas saya memang suka sangat denganpersembahan Hafiz menerusi lagu I Believe I Can Fly. Memang nampak kesungguhannya."

Fauziah Latiff:
"Saya pilih antara Hafiz atau Aril. Kedua-duanya ada auratersendiri. Aril mempunyai pakej lengkap sebagai artis manakala Hafizpula ada kekuatan dari segi vokal dan saya lihat dia mempunyai karektoryang 'warm' serta menggambarkan seorang budak yang baik.

"Fouziah Gous:
"Saya rasa Isma ada potensi untuk menang. Mungkin ada yang merasakansuaranya mirip Datuk Siti Nurhaliza, tetapi saya rasa dia tetapmempunyai vokal yang bagus."

Kudsia Kahar:
"Saya pilih Hafiz kerana dia konsisten selama sembilan minggu danversatil. Campaklah lagu apa pun, dia tetap boleh buat. Dari awal lagi,Hafiz sudah serius dan memang ingin menjadi juara. Dia mempunyaikehendak dan menggunakan ruang atas pentas dan masa untuk meyakinkanpenonton dan pengundi."Jika tidak Hafiz, dua pelajar lain yang boleh mengangkat trofijuara adalah Akim dan Aril kerana persembahan mereka semakin meningkatsejak minggu keenam."

Nabil:
"Bagi saya, yang betul-betul berbakat adalah Hafiz. Jadi, saya pilihdia sebagai juara. Selain berbakat, dia mempunyai suara tersendiri dandapat menyampaikan lagu dengan baik."

Stacy:
"Saya pilih Hafiz sebab dia konsisten dan saya suka menontonpersembahannya. Tetapi semuanya bergantung kepada rezeki kerana jikadiikut pada kelayakan, semua finalis layak untuk menang."

Dina Malaysian Idol:
"Saya nak Hafiz menang AF7 sebab saya meminatinya sejak minggu pertama AF7 lagi dan dia mempunyai kualiti yang unik."

Norish Karman:
"Saya doakan Hafiz menjadi juara AF7 kerana dia mempunyaisegala-galanya. Dia boleh menyanyi apa-apa lagu yang diberikan danmenerima setiap kritikan. Saya rasa dia boleh menjadi 'big star'. Kita kena beri peluang kepada seorang 'performer' yang bagus sepertinya."

Siti Sarah:
"Saya meramalkan juara AF7 bakal digondol oleh Hafiz, Isma dan Akim.Hafiz berbakat besar, satu pakej yang lengkap untuk penyanyi danpenghibur dan mampu menyampaikan lagu dengan baik sekali."Bagi Isma, saya dapat rasakan dia bekerja keras untuk memberikanpersembahan terbaik. Akim pula dapat memberikan persembahan menarikdalam keadaan bersahaja."

Syamsul Yusof:
"Saya rasa, Hafiz ada ciri-ciri seorang juara. Dia 'down to earth',berbakat dan ada cara tersendiri. Tapi apapun, saya rasa mungkin diaakan bersaing sengit dengan Aril."


petikan : Hafizfc

No comments:

Post a Comment