I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 07, 2010

HAFIZ @ THE SPRING, KUCHING
















































Petang tadi saya berkesempatan melihat persembahan hafiz di The Spring sempena dengan pelancaran Surat khabar The Star untuk edisi Sarawak. Perasmian telah disempurnakan oleh YB Datuk Abang Johari . Mulai esok pembaca di Sarawak akan mendapat naskah lebih cepat, lebih murah dan lebih padat dengan berita2 tempatan. Kalau sebelum ini kebanyakkan surat khabar nasional sampai agak lewat di Malaysia Timur, tetapi dengan penerbitan edisi khas ini semuanya akan berubah. Tahniah The Star!
Untuk menyerikan lagi pelancaran tersebut, Hafiz telah diundang khas untuk menghiburkan para pengunjung. Wow ! Satu kejutan apabila Hafiz menampilkan imej baru dengan berambut kemas & pendek. Hafiz nampak lebih 'handsome dan macho' namun tetap comel! Dengan membawa 3 buah lagu termasuk lagu berhantu Masih Jelas Hafiz berjaya memukau para hadirin semua!
Vokal Hafiz sungguh mantap dan yang paling jelas skil komunikasi beliau amat bagus terutama apabila beliau berinteraksi dengan penonton. Malah semasa sesi 'game' bersama penonton, Hafiz sedikitpun tidak kekok dan nampak bersahaja. Keletah Hafiz berjaya mencuit hati penonton. Tahniah Hafiz........
** Bagi yang belum mengundi Hafiz untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian... lakukan sekarang ya! Jangan lupa!

No comments:

Post a Comment