I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 13, 2008

Mawi undang Ina , Suami


KUALA LUMPUR: Mawi merancang untuk mengundang bekas tunangannya, Nordiana Naim (Ina Naim), bagi meraikan hari bahagianya dengan Nora'Asikin Rahmat, 29, atau Ekin pada 20 Disember ini.Menurut Bintang Paling Popular itu, Ina Naim antara nama yang disenaraikan dalam jemputannya dan kad akan diedarkan tidak lama lagi.“Saya akan mengundang dia, suami dan anak, tetapi di majlis resepsi yang diadakan di Kuala Lumpur (Palace Of Golden Horses) pada 11 Januari 2009 kerana lebih mudah untuk mereka datang. Insya-Allah kad akan diedarkan tidak lama lagi,” katanya.Keikhlasan Mawi itu, jelas menunjukkan dia mahu melenyapkan segala sengketa yang pernah melanda mereka sebelum ini.
Apatah lagi, Ina kini sudah cukup bahagia melayari bahtera rumah tangga yang dibina bersama bekas ahli kumpulan In-Team, Mohd Shuhaimi Saad.
Hasil perkahwinan mereka yang melangkau usia dua tahun itu diserikan lagi dengan kehadiran cahaya mata, Ehmed Hadie Elfardie berusia lapan bulan.Pada temu bual sama, Mawi juga membayangkan destinasi bulan madunya dengan Ekin berkemungkinan di Syria atau Korea.“Syria sebuah negara indah disebabkan itu saya terpanggil untuk ke sana sekali lagi. Kami belum memutuskan destinasi berbulan madu itu.“Ekin pun menyerahkan sepenuhnya kepada saya membuat keputusan. Kalau tidak Syria saya mahu ke Korea. Selain dua negara itu, ada beberapa destinasi lain yang saya fikirkan,” katanya.


petikan ; Harian Metro / 121208

No comments:

Post a Comment