I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 16, 2008

Ucapan Selamat Hari Jadi untuk Jefbuj

Sehari sebelum hari jadi saya, telefon saya menjadi hotline apabila ramai yang mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada saya. Panggilan datang dari serata Malaysia, yelah saya kan ramai kawan dan saudara. Rasa artis pulak ek! Apa-apa pun saya mengambil ruangan blog ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kerana kalian ingat tarikh lahir saya walaupun ada sesetengah sahabat berpisah berbelas tahun lamanya. Ini menunjukkan betapa mereka menghargai persahabatan & persaudaraan yang terjalin sekian lama. Kebanyakkan mereka mendoakan saya dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur.... AMINNNNN ! Semuga Allah memakbulkan doa ikhlas kalian. Saya pun memohon doa agar kalian dikurniakan kebaikan yang sama.
Antara sms yang saya terima ;
Nudong / KL - Happy Birthday, semuga terus berjaya & berjaya serta dimurahkan rezeki & dipanjangkan umur , sentiasa berbahagia disamping keluarga.
Lemi / Kuching - Happy belated birtheday jeff.
Arshad / Kuching - Happy belated birthday to you.
Norlaily / KL - Happy birthday jeff.
Sawing / Miri - Happy Birthday, all the best, panjang umur murah rezeki.
Tauhid / Kuching - Wish you barkah & selamat sejahtera.
Waty / Kuching - Happy birthday, semoga panjang umur & murah rezeki.
Syasya / Labuan - Happy Birthday uncle jeff
Rafidah /Kuching - Oh yah..... hepi bday!
Hj.Mustafa / KL - Happy Birthday to you, Smoga panjang umur n dimurahkan rezeki.
Adad / KK - Happy birthday to you bro, wish all your dreams come true, God bless u!
Haneef / Limbang - Selamat hari jadi, abang!
Ewan Hartawan / Kuching - Selamat Hari Jadi abang jeff, moga panjang umur & murah rezeki, may Allah bless u !
Zurina / Labuan - Happy Birthday ke 42 tahun, semoga dapat mami untuk daniel!
Yong Roslina / Bangi - Happy Birthday
Itu baru sebahagian dari sms yang saya terima! Tak larat nak tulis... kebanyakkan nya menulis ucapan yang sama. Ini belum lagi panggilan telefon .... Alhamdulillah! Insyallah Allah akan memurahkan rezeki kalian ! DOMO ARIGATO GOZAIMASHITA!