I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 13, 2009

SHOPPING RAYA!!!!












Sebelum saya balik ke Kuching pada 16 September ni saya berkesempatan shopping untuk raya yang bakal menjelang tiba. Labuan yang dikenali sebagai Pulau Bebas Cukai [ Duty Free ] sudah semestinya barang2 agak murah terutama kain, rokok, minuman keras dan yang paling best kereta import. Bayangkan kereta Toyota Vios hanya berharga RM48 ribu, Honda City RM 48, Toyota Rush RM 52 ribu, Toyota Inova RM 60 ribu ++ dan bermacam2 jenama lagi yang begitu murah!!!

Saya telah membeli 3 pasang baju melayu beserta songket begitu juga untuk anak saya si Daniel. Beraya sakanlah raya tahun ni. Sudah menjadi tradisi di Sarawak kita beraya seminggu dengan baju melayu! Memang terasa benar suasana raya.

Kuih Lapis Sarawakpun saya dah tempah awal2 dari teman baik saya Yudi. Tak ada kueh lapis tak sahlah raya kat Sarawak.

Saya ucapkan selamat bershopping raya, tapi ingat berbelanja biarlah berhemah jangan boros k!!!


No comments:

Post a Comment