I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 14, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!

OTANJOBI OMEDETO GOZAIMAS!!!



Macam tak percaya, hari ini genaplah umur saya 43 tahun. Kalau saya toleh kebelakang sememangnya banyak perkara yang telah saya buat. Semasa belajar di sekolah rendah, menengah, zaman ITM dan di luar negara ( jepun ) semuanya amat indah bagi saya. Betul kata orang zaman persekolahan merupakan zaman kegemilangan kita. Tak ada masalah kewangan, kerja, keluarga dan sebagainya sebab apa yang ada dalam minda adalah seronok meneroka benda baru.
Saya bersyukur di umur hampir setengah abad sebegini walaupun belum memiliki segala-galanya saya amat bahagia dengan kehidupan saya sekarang. Segi kesihatan alhamdulillah, saya amat taksub dengan tahap kesihatan saya. Banyak wang pun kalau tidak sihat tiada gunanya. Di usia sebegini juga cita-cita saya untuk menjadi Pensyarah dari kecil tercapai walaupun secara freelance. Namun saya banyak mendapat jemputan dari agensi kerajaan dan swasta untuk mendidik warga kerja mahupun pelajar untuk menjadi insan yang lebih baik dan berjaya.
Saya doakan semuga saya sentiasa bersyukur dengan kurniaan Allah, dikurniakan kesihatan yang baik dan rezeki yang murah. Amin.
Semalam jam 12.30 pagi saya sempat celebrate hari jadi bersama keluarga di Mc Donald. Walaupun tak ada cake tapi alhamdulillah kami amat gembira. Kira makan sahur sekalilah tu. Di atas adalah beberapa keping gambar yang sempat dirakamkan semalam. Sori ek... mata dah bengkak2 sebab baru bangun dari tidur... tapi senyum tetap maintain!

No comments:

Post a Comment