I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, June 14, 2009

Cuti Panjang!!!!

Maaf kerana lebih 2 minggu saya menyepikan diri, iaitu sejak dari cuti Gawai lagi saya telah bercuti ke Sibu untuk bersama-sama dengan anak saya Daniel dan keluarga. Semasa bercuti tentu sekali saya tidak mahu privacy saya terganggu. Rasanya sepanjang cuti tu saya tak bukapun laptop ni. Relakkkkkk je kat rumah dan bermain dgn anak saya.
Balik aje dari Sibu, saya teramat sibuk menyediakan bahan2 untuk sesi ceramah saya sepanjang bulan Jun dan Julai nanti. Mulalah mengadap komputer semula! Apa2pun saya puas dengan percutian saya dan sekarang perjalanan hidup kembali normal....
Bagi yang bertanya kemana hilangnya saya di persada siber ni, maaf ya... saya hargai segala keperihatinan semua, insyallah saya akan sedaya upaya meng'up date'kan blog ini walaupun masa saya amat terhad. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment