I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 27, 2009

Album Hafiz Muncul 7 Julai Ini


KL, 24 JUN 2009: Hai, banyak betul kiriman e-mel yang Murai Batu terima daripada peminat yang ingin tahu bila album Juara Akademi Fantasia 7 (AF7), Hafiz, akan muncul. Semuanya nampak gaya tidak sabar-sabar lagi menunggu album itu selepas menikmati single pertama Hafiz, Masih Jelas ciptaan Aidit Alfian dan penulis lirik Ad Samad. Haaa, terlanjur sebut pasal Ad Samad tu, Murai Batu nak mencelah sikitlah bahawa Ad Samad akan bernikah dengan penyampai dan pelakon Dang Suria Zainordin, hujung Jun ini. Ia bukan lagi masih jelas malah sudah terlalu jelas mereka nak berkahwin sebab Ad Samad telah mengakui perkara itu kepada Murai Batu. Tahniahlah, kalau buat kenduri, jangan lupa panggil Hafiz nyanyi!

Baiklah, berbalik kita kepada cerita Hafiz sendiri, selain lagu Masih Jelas, Hafiz juga khabarnya sudah merakamkan 4 lagi lagu ciptaan beberapa komposer handalan seperti M Nasir dan Ajai untuk album itu.Murai Batu difahamkan, ia sebenarnya album yang istimewa kerana selain banyak lagu-lagu Hafiz dimuatkan, ia juga memuatkan lagu bonus single kesemua finalis AF7 iaitu lagu nyanyian Akim, Aril, Isma dan Yazid versi studio. Waa kira untunglah, beli album Hafiz dapat bonus lagu-lagu lain. Ia lebih menjimatkan atau ekonomik katakan.Bila nak dipasarkan?Oh ya, hampir terlupa pula Murai Batu. Tarikhnya menurut sumber Astro adalah 7 haribulan 7. Amboi bersempena AF7 ke? Kelas gitewww!

MURAI BATU: Teruja nak terbang ke Sarawak nanti untuk tengok konsert Reunion AF7 pada 25 Julai ini. Jumpa di sana, di sana, di sana...! petikan : Murai.com
jefbuj: Tak sabar nak beli album Hafiz, mesti MELATOP!

No comments:

Post a Comment