I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 01, 2010

KURSUS ' EXCELLENT CUSTOMER SERVICE' UTK PETRONAS STATION, SIBU

Krew sedang khusyuk mendengar ceramah
Sebahagian dari Krew yang menghadiri in-house training

Menyampaikan insentif berbentuk wang kepada krew di atas
penjualan minyak melebihi sasaran.

Tuan punya station En.Dahari Jol memberi cenderamata berbentuk
Minyak Syntium 800 sebagai tanda penghargaan.

Presentation saya menggunakan LCD TV

Align Center Krew membaca IKRAR


31 Mac, Sibu ; Saya telah mendapat jemputan untuk memberi 'in-house training' kepada krew Petronas Station di Jalan Teku , Sibu.

Memandangkan masa kerja Petronas adalah 24 jam maka hanya 8 orang krew shif petang yang dapat mengikuti kursus ' Customer Service' pada hari tersebut.
In-house training ini adalah anjuran station minyak Petronas Jalan Teku. Pengusaha station tersebut En. Dahari Jol, mempunyai misi untuk menjadikan station beliau menjadi antara yang terbaik di bandar Sibu. Sehubungan itu beliau telah mengorak langkah yang positif dengan mengadakan in-house training ini demi untuk memantapkan perkhidmatan pelanggan di station beliau. Semuga berjaya!

No comments:

Post a Comment