I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 24, 2009

TAHNIAH! Aqila, Wawan & Nurul Dapat Straight As

NORAZWAN AZMI ; PMR 8A NURUL FILZATUL SHAFIQAH : PMR 8A

ZUNNURAIN AQILA : UPSR 5A

Alhamdulillah ketiga-tiga anak saudara dan sepupu saya mendapat keputusan cemerlang di dalam ujian PMR & UPSR tahun ini.
Nurazwan anak kepada abang saya Azmi telah mendapat 8A dalam PMR. Wawan adalah pelajar SMK Lundu. Tahun lepas abang kepada Wawan iaitu Azri turut mendapat 8A dlm PMR & 8A di dalam SPM.

Aqila pula merupakan anak sulung kepada adik saya Zarinie telah mendapat 5A dalam UPSR dan belajar di Banting Selangor.

Sementara Nurul merupakan sepupu saya iaitu anak kepada mak su ( adik bongsu emak ) turut mendapat 8A di dalam PMR dan bersekolah di SMK Bandar Sarikei.

Semuga kejayaan mereka menjadi contoh kepada anak saya & saudara-saudara mereka yang lain.

TAHNIAH dari Uncle Jeff !

No comments:

Post a Comment