I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 07, 2009

Bangunan DUN di malam Aidilfitri






Di malam aidilfitri lepas, kami sempat juga ke Waterfront untuk bergambar berlatarbelakangkan Bangunan Dewan Undangan Negeri Sarawak yang baru dirasmikan pada penghujung bulan Ogos lepas. Memang menakjubkan pemandangannya! Bangunan yang berharga jutaan ringgit itu telah menjadi IKON atau Landmark terkini di Bandaraya Kuching.
Bersebelahan dengan Bangunan DUN adalah ASTANA Negeri Sarawak atau Fort Margaretha yang menempatkan Rajah Brooke semasa zaman penjajahan British dahulu.

2 comments:

  1. Cantik & Menarik..sungguh bergaya...bangunan tu arrr..heheheheh...sakan tahun nie beraya yaaa...meriah gitu..btw..salam aidilfitri utk abg jef sekeluarga...pssttt..hadiah besday Eiba x der lagi ker??dr sarawak??? x der??? hihihihi...

    ReplyDelete
  2. Eiba, memang cantik eiba. Masa pembukaan ogos lepas semua raja2 di Malaysia ada sama kebetulan ada majlis persidangan raja-raja di Kuching.
    Raya memang meriah, open house sana sini, naik kembung perut makan je! hehehe
    Hadiah.... ada.... hadiah nyanyi bleh? ALlah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan saudaraku Eiba, Allah Selamat kan kamu!!!!! yeaaaaa Otanjyobi omedeto gozaimas!

    ReplyDelete